HEAD/STABLE/branch

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 3 Gru 2001, 13:35:16 CET

On Thu, Nov 29, 2001 at 05:34:53PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> W tej chwili na 95% na to wychodzi. Dyskusja jeszcze trwa i może jeszcze
> coś ktoś dorzuci takze z formalizowanie na twardo tego oczekałbym jeszcze
> moment.
To zalezy jak na to spojrzec. Ja patrze z punktu widzenia
poszczegolnych elementow distro.

Wezmy na ten przyklad takiego Pythona. Zalozmy, ze chce w polowie
grudnia wykonczyc wersje 2.2 wraz z innymi pythonowymi pakietami...

Wole zrobic branch-a

  nest-python-2-2

dla tych wszystkich pakietow (python.spec, python-*.spec) niz
pld-1-1 lub devel-1-1.

    wrobell <wrobell w ite.pl>