okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 3 Gru 2001, 14:08:25 CET

On Mon, 3 Dec 2001, --s+ wrote:
> [...]

Be przesady...

> nie do konca przekonywujaco. a pcre? zebra? abook?
> openssh?

Była dziura security.

> apmd?

Starsza wersja za cholerę nie chciała się zbudować....

> dc_gui? pan? sysvinit? xchat? czy mam naprawde o tym wszystkim pisac?
> a moze jestes zdania, ze upgrade pakietu nie ma znaczenia, ze
> kazda nowa wersja jest coraz lepsza i w pelni kompatybilna z poprzednia?

Jasne, że nie, ale ty też nie zapędzaj się i nie potępiaj wszystkiego w
czambuł.
Ja ze swojej strony zacząłem kilka osób napastować o pisanie w
commit-logach dlaczego dany update został dokonany.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...