okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pon, 3 Gru 2001, 15:39:49 CET

--->[Quoting Blues <blues w ds6.pg.gda.pl>:]

> Jasne, że nie, ale ty też nie zapędzaj się i nie potępiaj wszystkiego w
> czambuł.

Jestem, rzeczywiście, upierdliwy, ale...

> Ja ze swojej strony zacząłem kilka osób napastować o pisanie w
> commit-logach dlaczego dany update został dokonany.

... ale jeśli bedą się wszyscy do tego stosowali, być może
rozwiązałoby to sprawę.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org