okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pon, 3 Gru 2001, 15:47:20 CET

--->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Nie i pisałem o tym *wielokrotnie* dlaczego tak a nie inaczej. Jeżeli juą
> zamiast zadawać *to samo pytanie* po raz kolejny jezeli chcesz to
> polemizuj z tym co napisałem dlaczego tak a nie inaczej.

Ciężko polemizować z ideałami. Ja też bym chciał, żeby nie było
przestępców, żeby wszyscy się kochali, żebyśmy mieli tolerancyjne
społeczeństwo, ale na razie nic z tego nie wychodzi.

Wydaje mi się, że podstawowym argumentem przemawiającym przeciw
Twoim poglądom, jest ich nierealność. Już od pięciu lat się
tak bawimy.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org