okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Pon, 3 Gru 2001, 16:55:07 CET

On Mon, 3 Dec 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:
[..]
> W tej chwili jest tak, ze trabi sie glosno, ze na HEAD tylko poprawki
> a i tak wiele pakietow idzie w nowe wersje na HEAD a nie w branchu.
> Przyklad: bind 9.2.0, ktoremu sie konfig zmienil.....

Przyjrzyj się temu kto tą zmianę wykonał -> zadaj tej osobie pytanie czy
wiedziała co robi -> daj jej szansę w razie czego samemu poprawić to co ma
być w zwiazku z tym poprawione -> dopiero wtedy kiedy jest brak
reakcji ciagaj mnie za rękaw żeby komukolwiek blokować RW.

> Jeszcze raz: albo sie bedzie dalo mrozic na HEAD, albo trzeba brancha
> na 1.0 a na HEAD ten caly poscig za najnowszymi wersjami....
> Tak jak jest teraz uyniemozliwia efektyne przygotowywanie 1.0.

Bzdura. Nie przeczytałeś uważnie czego tego co co pisałem kilka dni temu.
*Każdy sam jest odpowiedzielny za zmiany jakei wprowadza*. Nie ma
obligatoryjnego w zwiażku z tym wymogu żeby jakeikolwiek zmiany blokować.

> Btw, kto wrzucil NIEKOMPLETNE kde-2.2.2 na ftp (nie do /test a na ftp!)?

A przedtem było kompletne ?