okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pon, 3 Gru 2001, 16:31:27 CET

--->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> I twiersdzisz, że przejrzałeś listy zmian w tych pakietach czy tylko że
> zarejestrowałeś to że zmieniły sie wersje ?

Dobra, to bierzemy na tapetę xchata.
Pytanie: czym sie różni wersja speca 1.86 od wersji 1.87?
Odpowiedź:

-# $Revision: 1.86 $, $Date: 2001/11/26 13:45:35 $
+# $Revision: 1.87 $, $Date: 2001/12/01 20:58:43 $
-Version:       1.8.5
-Release:       2
+Version:       1.8.6
+Release:       1
+Revision 1.87  2001/12/01 20:58:43  kloczek
+- updated to 1.8.6.

Gdzie mam dokładnie szukać wspomnianej 'listy zmian'?
Zaczynam podejrzewać, że robisz to wszystko specjalnie,
żeby nas wkurwić.

> Jeżeli to pierwsze to czepiaj się konkretów w oparciu o listy tychże
> zmian. Jeżeli to drugie to Serku przestań truć i skończ tego typu głupie
> pogaduszki po woli mające coraz mniej wspólnego z tym o czym się tu
> powinno pisać. OK ?

Sorki, Tomku, ale głupie wypowiedzi to Twoja domena.
Ostatni pomysł z builderami to przecież zabawa chorego dziecka.
Statystyczne analizy logów pozostawmy na właściwszą chwilę,
przecież nic z tego konkretnego nie będzie. A już na pewno
nie będzie stabilnej dystrybucji. Tomasz, zgłoś się może
na developera-teoeretyka do RedHata? Ich być może stać na to,
by utrzymywać bezproduktywnego naukowca.

Prosiłbym Cię, Tomasz, byś pisał listy krótsze, bardziej treściwe,
wolne od błędów gramatycznych, językowych i ortograficznych.
To, co prezentujesz, po prostu jest niezrozumiałe.

--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org