okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Pon, 3 Gru 2001, 14:56:25 CET

On Mon, 3 Dec 2001, --s+ wrote:

> --->[Quoting wrobell <wrobell w ite.pl>:]

> nie do konca przekonywujaco. a pcre? zebra? abook? openssh? apmd? gaim?
> dc_gui? pan? sysvinit? xchat? czy mam naprawde o tym wszystkim pisac?

I twiersdzisz, że przejrzałeś listy zmian w tych pakietach czy tylko że
zarejestrowałeś to że zmieniły sie wersje ?
Jeżeli to pierwsze to czepiaj się konkretów w oparciu o listy tychże
zmian. Jeżeli to drugie to Serku przestań truć i skończ tego typu głupie
pogaduszki po woli mające coraz mniej wspólnego z tym o czym się tu
powinno pisać. OK ?