okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Pon, 3 Gru 2001, 16:48:00 CET

On Mon, 3 Dec 2001, Robert J. Wozny wrote:

> chodzi mi o to, aby 13.12.2001 usiedli wszyscy przy konsolach wybrali
> pakiety - i 14.12 zbranchowali to jako PLD_1_0  czy otagowali - jeden
> pies.

To nie jest jeden pies. Nie masz żadnych gwarancji że to będzie gotowe za
dwa tygodnie czy też może wczęsniej czy później. Nie dotarło jeszcze do
Ciebie najwidoczniej to że zgłaszanie rzyczeń żeby wszyscy usirdli i cos
zrobili jest nierealne już choćby z tego powodu że to co robimy jest
wynikiem dobrowolnej pracy w ramach czasu jaki możemy (ale wcale nie
musimy) poświecać na PLD. Jak zapłacisz konretne pieniądze osobom które
pracują nad PLD to dopiero beziesz mógł wymagać terminowości. Co więłcej
ta terminowość musi być oparta o szacunkowe dane pozwalające określić
wcześniej że ten termin jest realny. Przyjrzyj się jeszcze raz temu co
jest robione. Czy widziałeś moze tu jakieś próby określenia/oszacowania
ile jest jeszcze do zrobienia ? .. nie nie nbyło *wogóle* takich prób.
Osobiście nie potrzebuję takich szacunków bo widże co jest do zrobienia na
bierżaco. Jeżeli ktoś potrzebuje takich wytycznych to niech też da
święty spokój mi czy komuś innemu i sam zrobi takie oszczowanie.

Powtórze to jeszcze raz ale inaczej nieco: w tej chwili nie mamy żadnych
faktów w garści pozwalajacych wyznaczyć jakiekolwiek sensownych termimów i
albo przestaniemy sie bawić w "terminologię" albo ktoś jakiekolwiek fakty
zacznie zbierać.