okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Robert J. Wozny speedy w ziew.org
Pon, 3 Gru 2001, 10:12:57 CET

Marcin Bohosiewicz <marcus w venus.wis.pk.edu.pl> napisal(a):

> I tak mialo byc... juz od jakiegos czasu, tylko kloczek przekonywal
> ze to nie ma sensu, ze lepiej nowosci branchowac.
> Jak widac (juz wiem o: openssh, bind, binutils, kde*) nie da sie
> tego upilnowac i na HEAD (a co gorsza na ftp) trafiaja niesprawdzone
> a co gorsza niespojne (kde!!!) rzeczy....

chodzi mi o to, aby 13.12.2001 usiedli wszyscy przy konsolach wybrali
pakiety - i 14.12 zbranchowali to jako PLD_1_0  czy otagowali - jeden
pies. Potem przez miesiac mielibysmy mozliwosc _pracy_ na tym branchu
- ale tak jak powiedzialem - tylko security update i to bardzo
udokumentowane.

> kloczek!, cos Twoj pomysl chyba jest utopijny....

branchowanie nowosci = PLD_1_0 nigdy nie wyjdzie. bo zawsze cos nowego
bedzie. - to jest moje zdanie. uwazam, ze jak tylko instalator bedzie
bardzo stabilny [a uwazam ze juz taki jest] mozna rozpoczac gore.

> IMHO chodzi o to, ze jak ktos przy commicie musi wpisac
> ze wrzuca to do 1.0 to sie musi zastanowic, a jak do 1.0 wrzuca
> zwykłe cvs commit plik - robi to bez zastanowienia :>
> Taka psychologiczna prawidlowosc...

znaczy jezeli chce poprawic PLD 1.0 to wrzuca do brancha PLD_1_0
jezeli chce pracowac na devel - current to wrzuca do HEAD.

I jedynie trzeba sie pilnowac, aby _myslec_ jak sie wrzuca do PLD_1_0

PS. pytanie jest takie: mamy liste pakietow ktore dzialaja/komplikuja
sie/sa stabilne ? jezeli tak. to vio...

--
Robert J. Wozny