HEAD/STABLE/branch

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 3 Gru 2001, 18:00:14 CET

Mon, 3 Dec 2001 13:35:16 +0100, wrobell <wrobell w ite.pl> pisze:

> [...]

Dla mnie to jest nienaturalne. HEAD powinien być wersją rozwojową,
branche powinny być dla poszczególnych wersji stabilnych.

> Wezmy na ten przyklad takiego Pythona. Zalozmy, ze chce w polowie
> grudnia wykonczyc wersje 2.2 wraz z innymi pythonowymi pakietami...

Apropo Pythona. Od pewnego czasu używam u siebie nowych wersji
(w tej chwili 2.2b2), bo śledziłem zmiany w języku. Jedyny problem,
jaki się pojawił, jest taki, że ten Python instaluje jakiś lewy
/usr/lib/python2.2/config/Makefile.pre.in. Ten plik jest wykorzystywany
przy kompilacji postgresa. Na comp.lang.python powiedziano mi, że ten
plik został usunięty i jedynie słuszną metodą budowania rozszerzeń
jest użycie distutils. Nie znam się na distutils i tymczasowo wziąłem
sobie Makefile.pre.in ze starszej wersji Pythona, ale informuję
o problemie. Najprawdopodobniej postgres będzie wymagał przeróbek,
kiedy przejdziemy na Pythona-2.2, i nie wiem co jeszcze.

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/