filon: SPECS ispell-polish.spec

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Wto, 4 Gru 2001, 03:39:01 CET

On Tue, Dec 04, 2001 at 03:16:09 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wąpie żeby przez dwa lata powstało aż tyle nowych słowników .. i języków
> :-)

Nie o to chodzi. lang() się nadaje do języków, które pojedynczo zajmują
mało, a w kupie - obojętne, bo jeśli mało, to nie szkodzi, a jeśli zaś
dużo, to implikuje to ich mnogość, czyli deprecjonuje jakikolwiek sens
separacji paczkowania.
Zaś słowniki do ispella - nie wiem, wydają mi się poniekąd duże.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux