HEAD/STABLE/branch

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 3 Gru 2001, 23:42:15 CET

On Mon, Dec 03, 2001 at 07:32:16PM +0000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Innymi słowy, nie jesteśmy jeszcze przygotowani do wypuszczenia PLD 1.0
> w najbliższym czasie :-(
>
> Model etykietowania, o którym mówię, zakłada, że etykieta wersji
> stabilnej jest nakładana wtedy, kiedy pozostało w niej niewiele zmian -
> i równocześnie wtedy, kiedy pojawiają się już zmiany przeznaczone do
> wersji przyszłych, których nie chcemy w najbliższej stabilnej, bo są
> ryzykowne. Model nie robi cudów i nie zmniejsza potrzebnych zmian
> w pakietach.
>
> U nas taki moment nie istnieje: jeszcze dużo zmian czeka wersję stabilną,
> [...]

Jak na razie to dwie ważne rzeczy są do naprawienia, bez tego "stable"
nie będzie stable:
- binutils - do wyjaśnienia, czy są zwalone, czy to błąd w czymś
  związanym z DRI w XFree86-driver-tdfx
- rpm - obecnie nie da się po ludzku zainstalować glibca z install_langs
  różnym od pustego lub all.
(jest jeszcze błąd w gcc 2.95.4-pre - na razie skończyło się na
workaroundzie w libvorbis. Developerzy gcc zajmują się już tylko 3.x)

Jeśli chodzi o rpm - mam to skolejkowane, ale na razie nie mogę
wygospodarować odpowiednio dużego ciągłego kawałka czasu żeby się do
tego zabrać.

Co do binutils - nie mam pomysłów innych niż downgrade do 2.11.90.0.19
(lub którejś pośredniej, późniejszej - po sprawdzeniu) albo sprawdzenie
jakiejś nowszej (o ile jest).

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/