Stable, was Re: okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 3 Gru 2001, 20:07:25 CET

On Mon, Dec 03, 2001 at 07:49:09PM +0100, Witold Filipczyk wrote:

> Tak, żeby jeszcze wiedziały co to komputer, to może i tak.
> [...]
> Wiecznym studentem.
>
> Zauważyłem, że działa się tu na zasadzie pospolitego ruszenia a nastroje są coraz
> gorsze.  Więc jeśli się czegoś nie zmieni to zima nas zastanie, a będzie ona
> sroga (Indianie już od trzech lat chrust zbierają).
> A najgorsze jest to, że nie ma tu żadnych reguł a nawet jeśli jakieś są, to
> i tak nie są znane ogółowi.
> Proponuję, żeby na spokojnie ustalić reguły, standardy.
> [...]

Gratulacje. Po raz pierwszy napisałeś na tej liście coś co się trzyma
kupy.

[resztę ględzenia pomijam]

Teraz from me :

1. Tomku, czy ty jesteś RM? Bo tak wnioskuje, skoro chcesz, żeby do 1.0
weszło to co jest otagowane STABLE, a Ty przyklejasz tę etykiete.
Możeliwe odpowiedzi: a) tak, b) nie.

2. O ile ja się orientuje moment mrożenia już minął. To znaczy, że
upgredy wersji *muszą* być uzasadnianie. Ma być to uzasadnienie mocne i
ma być napisane w commit logu. O tym pisał juz blues.

3. albo 2. albo branch na 1.0, inaczej nie doczekamy się 1.0 do 2088

To tyle.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-