Stable, was Re: okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pon, 3 Gru 2001, 21:12:51 CET

On Mon, Dec 03, 2001 at 07:49:09PM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> Jeśli się buduje (od razu budujemy dla kilku architektur) to robi commita do CVSu,
                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Obudź się. Przykład: kdebase buduje się na moim desktopie 90minut. Jeśli
sądzisz, że będę ten pakiet budował na więcej niż jedną architekturę to
powinieneś swoją ALU oddać do serwisu. Od sprawdzania, czy przebuduje
się na wszystkie architektury są buildery i katalog /test na FTP.
Zamiast marnować kolejne godziny na głupie przebudowywanie, które z
powodzeniem mogą wykonać buildery, wolę poświęcić ten czas, na kolejny
pakiet. A kdebase wcale nie jest największym pakietem. Ani jedynym długo
budującym się.

> a podpisane elektronicznie przebudowane pakiety przesyła mailem do robota od FTP.
> Oczywiście ujednolicona konfiguracja u wszystkich.
Powiedz że sobie robisz jaja... proszę.... bo jak nie... CZY TY ZDAJESZ
SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, CO WYPISUJESZ??? Wszyscy mają mieć KDE, GNOME i
wszystkie inne devele i toolsy, które na codzień na nic im nie są
potrzebne??? A może przeoczyłem, że chcesz nam za to płacić? Bo wtedy
nie ma sprawy.

> A BuildRequires znajduje się tak:
> Najpierw kompiluje się na gołym systemie i jeśli czegoś brakuje doinstalowuje
> się potrzebnego devela i dopisuje go do BuildRequires, aż się uda.
Blah. Zawsze tak robię jak mam czas.

> Albo zaczyna od pełnego systemu (wszystkie devele) i wyrzuca co niepotrzebne.
Na swoim mirrorze mam 326 pakietów -devel. Naprawdę sobie wyobrażasz
zainstalowanie ich wszystkich a potem odinstalowowanie po jednym i ZA
KAŻDYM RAZEM CZEKANIE AŻ SIĘ PAKIET ZBUDUJE???

> A wygrasz z komputerem w szachy? :)
Co to ma do rzeczy??? Ja nie wygram, ale są ludzie, którzy to potrafią.
A siła komputerów szachowych to wcale nie jest kwestią jakichś
magicznych możliwości programów, tylko ograniczenia czasowego: komputer
może większą ilość kombinacji przeanalizować w _krótkim_ czasie. Jednak
jeśli czas na wykonanie ruchu rośnie, coraz większe znaczenie ma
umiejętność _myślenia_ i jednocześnie spadają szanse komputera.
Komputery wygrywają głównie w pojedynkach ,,błyskawicznych'', gdzie np.
na wykonanie ruchu są dwie minuty, albo na całą partię jest ich
kilkadziesiąt.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--