Stable, was Re: okolo cwierci tysiaca zmian w cvs w ciagu 48h

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Wto, 4 Gru 2001, 23:52:47 CET

On Mon, Dec 03, 2001 at 09:01:36PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie ma takich bo .. PLD rozwija się od trzech lat.
> Kwestia w tym że te regóły są na bierząco ustalane.

> Muszisz wyraźnie rozróżnić czy chodzi Ci o to czy nie ma takiego wogóle
> celu czy o to że są osoby wśród nas osoby które jeszcze nie wiedzą co jest
> celem ?
Mam nadzieję, że przyświeca nam wspólny cel:
Za parę lat mieć u stóp cały Świat.

> [..]

> He .. to jest ciut inaczej. To co z boku może wyglądac na perfekcjonizm
> może być poprostu niczym innym jak .. Darem który umożliwia dotarcie do
> punktu nieosiaganego dla nikogo innego :)
> Mówiąc inaczej .. możesz pęknać a w tym wypadku nie skosczysz tak jak
> Szadam i nawet Twój perfekcjonizm NIC Ci tu nie pomoże :)
Rozgryzłem gościa.
Normalnie to jest kilkanaście parametrów, które trzeba ustalić przy skoku.
A Małysz zrobił sobie aliasa, mówi hop i leci.
Zresztą tam często jakieś sztuki szamańskie odchodzą, kiedyś ni stąd ni z owąd
zrywał się wiatr przed drugą serią.

A że gość jest nie z tej Ziemi świadczy chociażby nazwisko:
Adam Małysz czytane wspak.
No właśnie.  Co w islamie oznacza mada?

Może bym pisał bardziej zrozumiale gdybym pisał po angielsku.
Po angielsku znam niewiele słów i na pewno nie budowałbym rozbudowanych zdań.

Oczywiście pomysły które rzucam powinny być traktowane jako pre-alfa a nie
ostateczne rozwiązania.

Spisanie reguł ułatwiłoby ich stosowanie.

Mam niewiele miejsca wolnego na dysku, także nawet np. XFree86 się nie
zbuduje, ale są tacy którzy mają mocne maszyny i mogliby odciążyć nieco
buildery.  Przy okazji driver do S3 w XFree86-4.1.0 nie jest jeszcze nadający
się.  Totalnie rozwala tryb tekstowy.  Także Cirrus 7543, którego mam
w laptopie nie jest poprawnie obsługiwany.
Czy jest jeszcze gdzieś .spec do XFree86-3.3.6 ?

Zauważam, że głównie gada się o jakichś branchach na cvsie.
Wydaję mi się jednak że trzeba też skierować uwagę na FTP.
Czy jest np. możliwa taka sytuacja, że ktoś sobie instaluje PLD przez FTP,
a w tym czasie upgrejduje się jakiś pakiet na FTPie?

Nie rozumiem tych sporów o tagowanie, jakieś brancze.
Chyba do tego są rewizje, że jeśli poprzednia rewizja wydaje się być
lepsza to ostatniej to bierzemy pakiet z poprzednią rewizją i nie
ma problemu.

Ktoś wspominał coś o pieniądzach, więc wystarczy sobie wyobrazić
milion płytek (płytek w znaczeniu zestawów 4 płyt za 10 zł), które
rozchodzą się w ciągu tygodnia.

Poza wersją standardową przydałaby się wersja LIVE z gotowymi plikami
na CD.  Jest wiele komputerków z małymi dyskami, ale za to z CD-ROMami,
które dzięki temu też mogłyby używać Linuksa.

Wiem, że jest tu maniana- all-in-one, ale na koniec jeszcze raz
zaproponuję pewne modyfikacje kbd.init = /etc/rc.d/init.d/console
		if [ -n "$SVGATEXTMODE" ]
		then
			run_cmd "Setting Text Mode $SVGATEXTMODE" \
			SVGATextMode $SVGATEXTMODE
		fi
		run_cmd "Setting Monitor Power Saving" setterm \
		-blank ${BLANK:-0} -powersave ${POWERSAVE:-off} \
		-powerdown ${POWERDOWN:-0}
		;;
	stop)

To znaczy włączanie SVGATextMode pod koniec, bo w przeciwnym wypadku kaszani
się ekran na S3.  A Power Saving to taki bajer chyba bardziej przydatny niż
SVGATextMode.  Oczywiście wymienione zmienne ustawia się
w /etc/sysconfig/console.

WF