taka eine idea

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 5 Gru 2001, 03:23:12 CET

Zdenerwowało mnie przy kolejnym upgrade ponowne dawanie na swoim desktopie
+s dla kilku binarek (halt, shutdown, smbmount, smbumout... kilka by się
znalazło). Wiem, że to można poprzez sudo zrobić + alias, ale.... tak jest
wygodniej i na desktopie do zaakceptowania.

Proponuję dać tym binarkom +s z wykonaniem przez jakąś grupę. np. shutdown
(dla halt i shutdown) - smbmount i smbumount mozna dac do grupy adm imho
(późno jest - inne takie programy mi się nie przypominają...)

koments?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...