postgresql i skrypt startowy

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Śro, 5 Gru 2001, 09:26:47 CET

On Tue, 4 Dec 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> w postgresql.init jest:

>    1.28 Thu Nov 22 15:38:24 2001 by filon
> Diffs to 1.27
> - partialy fixed, dirty hack (sleep after starting), but works

> a w zmianie dodanie w start usleep 100000. No i rzeczywiście przysypia na
> amen do tego stopnia że stoi wywołanie reszty skryptów (co jest powodem

Dlaczego przysypia na amen, to nie wiem...

> Tak czy inaczje nie kumam sensu tej zmiany.

Sens zmiany był taki, że postgresql trochę startuje - a testowanie czy
wystartował było robione od razu. W związku z tym, mimo że postgresql
startował, pojawiało się "FAIL". Ale to nie było najgorsze - najgorsze było
to, że nie był tworzony lock w /var/run, przez co skrypty głupiały przy
próbie stopowania (bo nie ma locka -> nie ma demona), jak i ponownego startu
(bo z kolei pidof sprawdzał, że demon istnieje -> więc nie będzie
startował).

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki