2.2.20 STABLE

dzimi@cyborg.chropaczow.eu.org dzimi w cyborg.chropaczow.eu.org
Pią, 7 Gru 2001, 20:00:04 CET

Witam,
stan prac na kernel'em dla lini arch ix86 oceniam wysoko, wrecz mozna
powiedziec ze koncze ....
Obecnie jestesmy na poziomie numeracji 2.2.20-0.5, kernel jest STABILNY,
co mozna uznac za sukces pewnego rodzaju, wszystko dziala pieknie, ludzie
informuja mnie ze problem z ne2k-pci zniknal (?), ze nie ma unresolved i
wogole, to dobrze, 2.2.20-0.5 ma to wszystko co mialo 2.2.19-26 ale z duzo
lepszym skutkiem i dzialaniem.
Problem jest teraz nastepujacy:
mam kilka asow w rekawie ktore mozna umiescic w 2.2.20 sa to:
- LVM
- LFS
- patche andrei (tylko czesc)
- lm_sensor
- bttv budowane z tar.gz (tak jak pcmcia-cs)

to co przedstawilem moge kontynuowac i wzocac do kernel.spec oraz podbijac
relase do 0.9, pozniej kernel musial by przejsc kwarantanne w /test i po
1-2 tyg przeniesc sie do HEAD podbijajac przy tej okazji rel do "1".

Z drogiej strony mozna to co TERAZ jest (0.5 imho STABLE) podbic do rel
"1" i wstawic do STABLE i w koncu wydac to PLD-1.0 rc1 (? - nie wiem nie
sledzilem ostatnio dokladnie listy ...).

Ale ok, co wtedy z LVM, LFS i reszta ?
Okres jaki zostal wytyczony pomiedzy PLD-1.0rc1 a PLD-1.0 STABLE imho jest
na tyle dlogi ze mozna spokojnie popracowac nad tym, wstawic do
kernel.spec i podbijac rel (trzymajac oczywiscie kernel-2.2.20-1.ix86.rpm
w HEAD a kernele NIE na STABLE w /test), gdy kernel zostanie pozytywnie
zatwierdzony przez urzytkownikow bedzie mozna go z tym wszytkim zamrozic
na STABLE (oczywiscie nie rc1 tylko kolejnej wersji rc2, a gdy w rc2 nic
nie doloze/fixne zostanie w PLD-1.0 STABLE (bo podobno PLD-1.1 ma byc bez
kernela 2.2 ...))

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka	(dzimi w pld.org.pl)