2.2.20 STABLE

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pią, 7 Gru 2001, 20:45:19 CET

On Fri, Dec 07, 2001 at 08:00:04PM +0100, dzimi w cyborg.chropaczow.eu.org wrote:
> Witam,
> stan prac na kernel'em dla lini arch ix86 oceniam wysoko, wrecz mozna
> powiedziec ze koncze ....
> Obecnie jestesmy na poziomie numeracji 2.2.20-0.5, kernel jest STABILNY,
> co mozna uznac za sukces pewnego rodzaju, wszystko dziala pieknie, ludzie
> informuja mnie ze problem z ne2k-pci zniknal (?), ze nie ma unresolved i
> wogole, to dobrze, 2.2.20-0.5 ma to wszystko co mialo 2.2.19-26 ale z duzo
> lepszym skutkiem i dzialaniem.
> Problem jest teraz nastepujacy:
> mam kilka asow w rekawie ktore mozna umiescic w 2.2.20 sa to:
> [...]

lm_sensors jest jako oddzielny pakiet i nie ma IMO sensu go pchać do
kernel.spec; podobnie bttv.
Jeśli chodzi o trzy pierwsze - nie wypowiadam się, bo używam raczej 2.4 :)

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/