2.2.20 STABLE

Pią, 7 Gru 2001, 23:37:22 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> On Fri, 7 Dec 2001, Jakub Bogusz wrote:
> [..]
>
> Pod czaska jakiś czas temu urodził mi się plan rozpoczęcia prac nad czymś
> co roboczo nazywałoby sie megapatch do 2.2.20. W patchu tym byłyby
> integrowane różne kwałki roszerzeń jakia walają się po różnych kontach
> sieci.
Oczywiście zapomniałeś dodać jaką mega-krytykę dostał ten pomysł. Osobiście
mnie to nie rusza do póki psujecie sobie tylko 2.2...

> Tak czy inaczej dzimi powiedział że wstępnie plan mu się raczje podoba :)
> i że mógłby spróbować zajać sie "nadzorem" nad tego typu pracami.
Niech dzimi najpierw przeczyta archiwum i wątki na ten temat.

>  Myślę że też w gronie osób jakie pracują nad PLD znajdą się osoby które
> choć w niewielkim stopniu coś by tu pomogły (?).
Szczerze wątpię (pojedyńcze sztuki) ale kto wie...

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr