2.2.20 STABLE

Sob, 8 Gru 2001, 00:26:18 CET

On 7 Dec 2001, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Oczywiście zapomniałeś dodać jaką mega-krytykę dostał ten pomysł. Osobiście
> mnie to nie rusza do póki psujecie sobie tylko 2.2...

> Niech dzimi najpierw przeczyta archiwum i wątki na ten temat.

Arek pominąłęś w powyższym kilka rzeczy. Primo: cel o jakim kiedys
dyskutowaliśmy tu conajmniej częściowo (na pewno nie cąłkowicie) zostanie
rozwiażany i to nei jest to dsamo co popzrednio. Czysty przypadek że to
dsia jakos łaczy. Secundo: dokładanie osługi kolejnych urzadzeń czy np.
pvfs czy innych dodatków ma mały zwiaazek z psuciem bo tego typu kod nie
wchodzi w paradę za mocno temu oc już jest.
I tertio jeszcze: pełna ocena tego będzie mozliwa dopiero za jakis czas
pod odaniu kolejnych rzeczy bo pierwsza wersja mp będzie w niewielkim
stopniu różnić się od zestawu jaki mamy na kernelu .. i tym bardziej
podchodzenie do tego jak do jeżą jest tu nieuzasadnione bo tym samym
podważałbyś zasadnosć tego co już mamy w kernelu, a czego chyba nie
chciałeś zrobić.powiedzić (?) :)
O ile prawidłowa ocena nie jest w tej chwili jeszcze możliwa to z ocena
powodzenia należąłoby się conajmniej wstrzymać .. nie przeskadzajac ;>

kloczek
PS. Już drugi raz dzisiaj nie potrafisz szybko oddzielić własnych emocji
od tego co kiedyś było od tego co własnie Ci się pokazuje przez co tracisz
na dizeńdobry część .. ważna część obrazu .. echhh ;->