2.2.20 STABLE

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 8 Gru 2001, 14:09:16 CET

On Fri, Dec 07, 2001 at 11:29:31PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Fri, 7 Dec 2001, Jakub Bogusz wrote:
> [..]
>
> Pod czaska jakiś czas temu urodził mi się plan rozpoczęcia prac nad czymś
> co roboczo nazywałoby sie megapatch do 2.2.20. W patchu tym byłyby
[snip]

Kilka pytań kontrolnych:

1. czemu tych patchy nie ma w jądrze alana?
2. dlaczego chcesz *zmuszać* ludzi do używania wszystkich ty patchy?
3. wiesz, że mega == megatrudne do maintainownaia?
4. może od razu swoje drzewo kernela?

Patche to taka opcjonalna rzecz. To znaczy, że ich wybór pozostje w
kwestii osoby kompilującej kernel (w naszym wypadku osoby robiącej
kernel*rpm, więc jej wybór przekłada się na wielu użytkowników, niemniej
jednak osoba robiąca to samo w innych dystrybucjach ma też wokny wybór).

Co do wcześniejszej dyskusji -- chodziło o coś odrobinę innego:
chciałeś zrobić mega-kernel.spec dla nas, a nie dla całego świata...
argumenty pozostają te same.

Zauważ, że nie robienie tego zawiera w sobie Twoją ulubiną makstme:
KISS[1] i również tę Arkową -- KM[2].

[1] Keep It Simple Stupid
[2] Kurwa Myśleć

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-