hmm apt mi miesza

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 8 Gru 2001, 14:39:12 CET

On Sat, 8 Dec 2001 14:35:02 +0100 (CET), you wrote:

>Wszystko oprócz tego, że apt nie ma ochoty korzystać z bazy rpm'a, ale ze
>swojej własnej.

To dlaczego ze snort'em 1.8.1 zrobionym w identyczny sposób (kompilowane u
siebie) i z tym samym demarc-client działało?

>Należy go tego "nauczyć"...

Jak?

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć