hmm apt mi miesza

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 8 Gru 2001, 23:09:54 CET

On Sat, 08 Dec 2001 14:28:46 +0100, you wrote:
>[root w linux grzegorz]# apt-get dist-upgrade -d
>Reading Package Lists... Done
>Building Dependency Tree... Done
>You might want to run `apt-get -f install' to correct these.
>Sorry, but the following packages have unmet dependencies:
>  demarc-client: Depends: snort(mysql) (>= 1.8.1) but it is not
>installable
>  snort: Depends: libpq.so.2
>         Depends: postgresql-libs but it is not installed
>Unmet dependencies. Try using -f.

Okej olałem apt'a zainstalowałem poldka i kupa pomimo tego że zrobił to
dobrze, to ja wole apt'a. Imho (i tylko imho!!!) apt jest lepszy,
łatwiejszy i wygodniejszy (szczególnie jak ktoś już potrafi dobrze go
używać). Pytnie: Jak nauczyć apt'a kożystać z lokalnych baz rpm, czy jest
to tylko problem konfiguracji czy trzeba grzebać w źródłach?

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć