pld-admin-doc

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 11 Gru 2001, 11:22:49 CET

Ok chcemy wypuscis stable.
Ja myslalem sobie zeby troche popracowac na pld-admin-doc
Ale na tych warunkach licencyjnych na ktorych to jest nie ma
bata. Tzn ja nie akceptuje pomyslow w stylu na GPL i cokolwiek
jakis pajac potem wymysli to ja automatycznie akceptuje.
Czy moglibysmy licencjonowac to na GPLv2 poprostu bez tego
bezdennie gupiego pomyslu:

as published by the Free Software Foundation; either version
2, or (at your option) any later version.

Czyli zeby sie zdecydowac na ktoras.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.