Mesa?

Leszek Krupiński leszek w php.net
Nie, 9 Gru 2001, 23:18:31 CET

Witam

Ship log, stardate [-30]7679.9, Tomasz Kłoczko reports:

> No to Mesa co niczego Ci tu nie jest potzrebna. Potzrebujesz dwuch
> pakietów: XFree86-driver-nvidia o moduł od kernela w
> XFree86-nvidia-kernel.

No tak, szukałem nie wiadomo gdzie a miałem wszystko pod ręką...

No dobra, wygląda toto ślicznie, ale mam jakieś 0.25 klatki na
sekundę...

Pozdrawiam

--
               Silly is a state of mind, stupid is a way of life
      http://www.leon.w-wa.pl/ | pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/