Mesa?

bartowl@surfuje.w.pl bartowl w surfuje.w.pl
Śro, 12 Gru 2001, 17:41:38 CET

Dnia nie, gru 09 2001 o godz. 07:07, Leszek Krupiński napisal(a):
> Witam

> Zorientowałem się trochę i na stronie nVidii są drivery do GeForce'a w
> postaci... bibliotek libGL, libGLU itp, które poprostu przebijają te
> orginalne pliki. No cóż, skoro tak trzeba... Jak na razie przy próbie
> odpalenia QuakeForge'a z tymi bibliotekami to mi wywalił, że nie XFree
> nie ma włączonego GLX. Jak będę miał chwilkę to zobaczę o co mu chodzi.

bo trzeba w XF86Config wlaczyc modul glx, na poczatku, kolo extmodow...
do tego akceleracja dziala z zainstalowanym:
XFree86-driver-nvidia XFree86-nvidia-kernel

bo -driver-nv to softowa wersja, natomiast XFree86-nvidia sie wali i
czipsetu nie wykrwa...

zreszta odnosnie konfiga XFree, to jest na stronie nvidii calkiem niezly
howtos, i wg. tego mi akceleracja poszla... moze czasem trzeba w
gierkach zlinkowac /usr/X11R6/lib/libGL.so.* do libGL.so w katalogu gry,
ale poza tym (i beznadziejna stabilnoscia) w miare chodzi fajnie...

ps. jakbys mial jakies pytania, to wal smialo - ostatnio instalowalem
PLD na chyba 4 kompach, wszedzie X'y, GeForce'y... juz wrecz rutynowo ;)
--
BartOwl <bartowl w surfuje.w.pl> | dione.ids.pl/~bartowl/ | cell: 607199049
                             policaj SUXX !