BTS bis

Wto, 11 Gru 2001, 03:56:11 CET

On Tue, 11 Dec 2001, Blues wrote:

> Fajnym "ficzerem" byloby dawanie informacji o nie-budujacych sie rzeczach
> na BTS. Widzialbym to w ten sposob:
> nie zbudowalo sie -> log na ftp://buildlogs.pld.org.pl/<arch>/FAIL/<pakiet>.bz2
> 		  -> link do tego laduje na bugs.pld.org.pl

O tym że taka możliwość istnieje pisałem wtefy kiedy opisywałem rózne
konsekwencje zaistnienia buildlogs. Było ich wiecej zresztą. Pisałem też,
że nie mam na rwzie dobrego zarysu pomysłu jak to połaczyć chość połącznie
tego wydaje się nie być za bardzo skomplikowane.

> 	buduje sie -> usunac link
> 	nie buduje -> zostawic

Kwestia jeszcze jako to aktualizować. Może być w prostej formie nawet z
crona.

> To pozwoliloby na eleganckie i wygodne przegladanie logow.

Via http moga być kłopoty bo pliki zą pakeiwane bzip2 i chyab przegladarki
miałby zdaje sie z tym pewne kłopoty.

> Nie wiem czy powinno to isc w formie bug-reportow  czy tez na oddzielna podstrone.

Wydaje się że jako raczje warstwa dodatkowa raportów o błędach. Ściśle z
"błąd numer XXX" bym raczje tego nie wiązał.