BTS bis

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Wto, 11 Gru 2001, 08:45:24 CET

On Tue, 11 Dec 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> O tym że taka możliwość istnieje pisałem wtefy kiedy opisywałem rózne
> konsekwencje zaistnienia buildlogs. Było ich wiecej zresztą. Pisałem też,
> że nie mam na rwzie dobrego zarysu pomysłu jak to połaczyć chość połącznie
> tego wydaje się nie być za bardzo skomplikowane.

> Kwestia jeszcze jako to aktualizować. Może być w prostej formie nawet z
> crona.

A moze on-line z poziomu PHP?

> Via http moga być kłopoty bo pliki zą pakeiwane bzip2 i chyab przegladarki
> miałby zdaje sie z tym pewne kłopoty.

Jakbys to zrobil w .gz to by sie napewno dalo...
Duza jest roznica gz -9 vs bzip2 ?

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-