PLD Fresh Meat

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 13 Gru 2001, 09:32:47 CET

On Thu, 13 Dec 2001, --s+ wrote:

> --->[Quoting Michal Moskal <malekith w pld.org.pl>:]

> rozumiem ze dwa bugtrackery na roznych adresach nam nie wystarczaja,

Chyba wiesz z czego to sie bierze. Domena pld.net.pl ma primary na ep09
(i dwa _dobre_ secondary _zgloszone_ w NASK) i jak cos trzeba zrobic
(dopisac, poprawic itp.) nie ma problemu z aktualizacja.
Jak jest z pld.org.pl chyba wiadomo: z punktu widzenia NASK
sa 2 serwery dns z czego 1 nieczynny. To ze sa dodatkowe IN NS
dopisane w pliku strefy dla pld.org.pl nic nie zmienia - NASK
o tym nie wie - jak padnie boss.zie.pg.gda.pl (lub routing do niego)
wszytsko lezy i kwiczy....

Bajdełejem, do serka: czy mozesz skonfigurowac serwer pocztowy dla
pld.org.pl w taki sposob, zeby po dopisaniu rekordow MX dla pld.net.pl
adresy list i aliasow byly tozsame w obu domenach?

> teraz zaczynamy robic juz dwie strony internetowe?

Mnie to wyglada tylko na to ze w pld.net.pl realizuje sie
pomysly, na ktorych realizacje w pld.org.pl nie dalo sie doczekac.
Koronny przyklad to BTS.

> proponuje
> jeszcze rozdzielic repozytoria cvs, postawic dwa rozne eftepy,
> najlepiej z zupelnie innymi i niekompatybilnymi pakietami.

Apropos binarek to juz chyba tak bylo: kernel-2.2.19-26 :>

Pozdrawiam,

M.
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-