PLD Fresh Meat

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 13 Gru 2001, 23:58:03 CET

--->[Quoting Marcin Bohosiewicz <marcus w venus.wis.pk.edu.pl>:]

> Bajdełejem, do serka: czy mozesz skonfigurowac serwer pocztowy dla
> pld.org.pl w taki sposob, zeby po dopisaniu rekordow MX dla pld.net.pl
> adresy list i aliasow byly tozsame w obu domenach?

zaraz to zrobie, dopisz jako MX dla pld.net.pl 'gabber.metalab.unc.edu'.
oczywiscie listy pocztowe nie obsluguja dwoch adresow, bedzie
to dotyczyc wylacznie aliasow pocztowych.

ale...

> Mnie to wyglada tylko na to ze w pld.net.pl realizuje sie
> pomysly, na ktorych realizacje w pld.org.pl nie dalo sie doczekac.
> Koronny przyklad to BTS.

...moze zatem porozmawiamy o tym?
moze warto sie jednak dogadac? bo niby czemu tomek ma blokowac
pewne inicjatywy tylko dlatego, ze ma u siebie primary dns?
wydaje mi sie to nie w porzadku, gdyz np. na serwer list pocztowych
pelny wjazd ma malekith, ktory w razie potrzeby moze pomoc lub
zastapic mnie gdybym wpadl pod tramwaj. nie osmielilbym
sie rowniez nie zalozyc zadanej przez developerow listy lub
wykreslic bez powszechnej zgody jakiegos uczestnika,
dlatego jednoosobowy zarzad nad domena wydaje sie nieuzasadniony.
rodzi tylko komplikacje, spiecia.

tomku, moglbys sie do tego ustosunkowac?
czy moze wolisz abysmy tworzyli dwa rownolegle serwisy?

s.
--
           http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org