pld-admin-doc

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 11 Gru 2001, 21:37:32 CET

Lukas Dobrek <dobrek w itp.uni-hannover.de> writes:

> Ok, ale to nie to. To installer. Mi chodzi o pld-admin-doc.
> Jak rozumiem to co wtej chwili tam jest jest sciagniete z Debiana

Ściągnięta jest tylko licencja. Poza tym debianowy manual był tylko na wzór,
po czym stwierdziłem że jest bezużyteczny i dawno już go wywaliłem.
Zapomiałem tylko pliki z cvsa wyrzucić (właśnie wyrzuciłem).

Aktualna wersja doców jest tu jak zawsze:
http://team.pld.org.pl/~klakier/doc/
a konkretnie
http://team.pld.org.pl/~klakier/doc/pld-admin-manual/en/index.html

Źródła są (jakby ktoś chciał się przyłączyć) w
cvs:PLD_doc/doc/pld-admin-manual/en/pld-admin-manual.docb

Jak ci się licencja nie podoba to ją zmień, póki co jest
tam niewiele napisane i nic się takiego nie stanie.

> a tamci tak to licencjonowali. Czy jakas madrala od docbooka
> mogla by mi dac jakies dobre hinty jak to zrobic.

Instrukcja od mądrali:

cd .../en
$EDITOR pld-admin-manual.docb
# zmienić pare wyrazów od licencji...
cvs ci
# o pełnej godzinie sprawdzić czy się strona www updatnęła

> Program pld-admin-doc widzialbym nastepujaco.
>
> Nie ma najmniejszego sensu dokumentowac tego co jest udokumentowane
> gdzie indziej. Ale jest sens dokumentowac to co jest PLD original.
> Wiec nie bede pisal o tym jak wlaczyc i wylaczyc computer ale
> raczej o tym jak zrobic initrd, o rc-scripts, o rc-inetd itp itd.

Tak właśnie został przygotowany schemat rozdziałów. Przyjrzyj mu się,
jak coś nie gra to popraw.

> Prosze o jakis feedback. Tera mam w domu komputer bom gupi jak
> papuc i se kupilem ale dzieki temu moge cos porobic.

No trudno, każdy popełnia błędy. :)
Ale pisz, pisz. Jakbyś potrzebował pomocy to majluj do mnie.
Pisać mi się nie chce, ale moge robić korektę.

BTW. Trzeba by przenieść maszynę do przetwarzania dokumentacji na
nowy serwer www (bo coś mi sie o oczy obiło że ma takowy być).
Teraz doce są serwowane z mojego konta na team.

Powodzenia,
Rafal

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)