pld-admin-doc

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 11 Gru 2001, 20:58:28 CET

Michal Moskal <malekith w pld.org.pl> writes:

> heh:
>
> [malekith w ep09 batch-installer]$ egrep '(version|GNU|and/or)' installer-raid-functions
> installer-raid-functions:# This file can be modified and/or redistributed under
> installer-raid-functions:# the terms of GPL version 2 (without any options :^).
>
> Niestety Klakier na to nie wpadł :<

Klakier po prostu sprawy licencyjne miał w głębokim poważaniu.

Nie wiem co jest złego w "any later versions". Zawsze jak się komuś
nowe wersje nie podobają to może korzystać na zasadach v2 (to jest "at your option")

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)