pld-admin-doc

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 12 Gru 2001, 13:42:44 CET

On Tue, Dec 11, 2001 at 08:58:28PM +0100, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Klakier po prostu sprawy licencyjne miał w głębokim poważaniu.

:)

> Nie wiem co jest złego w "any later versions". Zawsze jak się komuś
> nowe wersje nie podobają to może korzystać na zasadach v2 (to jest "at your option")

Bo RMS może potem wypisywać takie bzudry jak:

For example, permission to use the GNU C Library in non-free programs
enables many more people to use the whole GNU operating system, as well
as its variant, the GNU/Linux operating system.

Innymi słowy pozwalsz mu na zmiane licencji Twojego programu bez Twojej
zgody.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-