Usuwanie

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Czw, 13 Gru 2001, 10:35:38 CET

On Thu, Dec 13, 2001 at 10:03:15 +0100, Jakub Bogusz wrote:

> IIRC nie zostały. Chyba że znowu jakieś commit-logi giną.

OK, nie czytam commit listy.

> Więc trzeba poprawić rpm-a też na to. Albo dodać jakieś NoBinary
> (w sumie można sobie wyobrazić sytuację, że ktoś zgadza się na
> redystrybucję binariów, ale źródeł już nie - niektórzy mają chore
> pomysły)

Cóż, w tym momencie nie wiem, czy jest sens, skoro da się to łatwo
conditionalem załatwić. W każdym razie jak się pojawi to przerobię
spece, tymczasem musi zostać jak jest - powinno działać.

> ?! są?

Tak.

> Wykonywane nie są. Jeżli są sprawdzane, to rpm jest gupi i trzeba go
> poprawić.

Właśnie. Weź któregoś z powyższych specy (nie w32codec - tam nie ma ani
%setup ani %patch) i usuń moją wstawkę przed którymś z tych tagów.
Sypnie się z komunikatem:
error: No {source,patch} number #

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux