Usuwanie

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 13 Gru 2001, 10:03:15 CET

On Thu, Dec 13, 2001 at 09:52:14AM +0100, GoTaR wrote:
> Proszę o usunięcie następujących pakietów z ftp:
> XFree86-driver-nvidia
> XFree86-nvidia
> XFree86-nvidia-kernel
> mplayer
> w32codec
>
> Chodzi zarówno o pakiety binarne, jak i źródłowe oraz pobrane nielegalne
> źródła w repozytorium - to samo dotyczy źródeł kza, jeśli takowe zostały
> już ściągnięte.

IIRC nie zostały. Chyba że znowu jakieś commit-logi giną.

> PS. ciągle myślę o budowaniu pakietów nosrc - powinno to wyglądać tak:
>
> rpm -bs -> nosrc			(1)
> rpm -bb -> nic				(2)
> rpm -bs --with license... -> src	(3)
> rpm -bb --with license... -> binarny	(4)
>
> Z (1) i (3) wynika:
>
> %{!?_with...:NoSource: 0}
>
> ale to wymaga obecności:
>
> Source0: ...
>
> które ściągnie źródła... A nawet jeśli się poprawi rpma na okoliczność
> -bs, to podczas -bb zostaną one ściągnięte. Ergo nie w tą stronę droga.

Więc trzeba poprawić rpm-a też na to. Albo dodać jakieś NoBinary
(w sumie można sobie wyobrazić sytuację, że ktoś zgadza się na
redystrybucję binariów, ale źródeł już nie - niektórzy mają chore
pomysły)

> Rozwiązaniem jest to, co zrobiłem w tych specach. Tylko tutaj moje
> pytanie: po co podczas -bs przetrawiane są wszystkie %setup oraz %patch
> z %prep!?

?! są?
Wykonywane nie są. Jeżli są sprawdzane, to rpm jest gupi i trzeba go
poprawić.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/