dosemu, Xfree86-fonts

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Czw, 13 Gru 2001, 18:21:53 CET

On Thu, Dec 13, 2001 at 11:02:37AM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> Co to jest vnet?
Jeszcze się tym nie bawiłem, ale to ma być jakiś gateway czy coś takiego.
Np. odpalasz telneta pod dosemu i możesz się zatelnetować na Linuksa
lub dowolną maszynę w internecie.  W drugą stronę też powinno chodzić,
np. odpalasz DOSowy serwerek www i łączysz się na niego z pod Linuksa.

Najbardziej mi zależy, żeby Arachne for DOS chodziło ładnie, bo linuksowa
wersja jest jeszcze niedorobiona a łączenie się bezpośrednio przez modem
w dosemu żałośnie wolno chodzi.

> Ten font jest w XFree86-fonts-ISO8859-1. Alias do niego
> w XFree86-fonts. Nie pytajcie dlaczego, pisałem już, że to głupie.
> Próbowałem fixed przerobić na alias do iso10646-1, ale wtedy jak nie
> było dodatkowo tego samego fontu w iso8859-1, to gdm się restartował
> bez końca. Chyba żeby dać alias iso8859-1 -> iso10646-1 (nie
> próbowałem), ale i tak kupa innych programów zacznie się dopominać
> fontów w 8859-1 :/
Nie wiem.  Najpierw zainstalowałem XFree86-4.1.0-12 --nodeps a potem
zainstalowałem fonty, ale to i tak powinno działać.

> A ma być? Nie wiem, w specu jest %{_fontsdir}/encodings/* .
Nie wiem, ale dlaczego są 11 i 13 i pełno windowsowych kodowań,
a nie ma np. 12 i 15.  A jeśli są gdzieś indziej to dlaczego nie w jednym
miejscu.

WF