[MBT] new ticket for pkg util-linux "Fdisk prints wrong partition table on non distribution kernels" (fwd)

Arkadiusz Patyk areq w topnet.pl
Pią, 14 Gru 2001, 10:44:23 CET

Blues (blues w ds6.pg.gda.pl) wrote:
> [CIACH]
> Poniewaz do mylexa konieczny jest specjalnie zapatchowany fdisk.

Nie wydaje mi sie. Przejrzalem zrodla fdiska i wsparcie do /dev/rd/ jest!
Do starszych fdiskow - patch byl potrzebny - teraz nie !
Sprawdzilem to dokladnie i fdisk budowany w otoczeniu naglowkow
czystego kernela na mylexie zachowuje sie jak najbardziej poprawnie,
co potwierdza moj poprzedni email z wynikami fdisk -l.

Zreszta mylexa mam tylko w 1 serwerze - a problem wystepuje tez na
pozostalych.

> Mam late na starsza (duzo) wersje i nie mialem czasu jej przystosowac....

Nie ma takiej potrzeby.

Arek