[MBT] new ticket for pkg util-linux "Fdisk prints wrong partition table on non distribution kernels" (fwd)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 14 Gru 2001, 09:31:43 CET

On Thu, 13 Dec 2001, Arek wrote:
> U mnie na 7 roznych  komputerach - kernele 2.2.20 i 2.4.16 ( wlasne) z
> dystrybucyjnym fdiskiem jest zle.
> Np. na mylexe:
[CIACH]

Poniewaz do mylexa konieczny jest specjalnie zapatchowany fdisk.
Mam late na starsza (duzo) wersje i nie mialem czasu jej przystosowac....

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...