PLD Fresh Meat

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 14 Gru 2001, 13:03:51 CET

On Fri, Dec 14, 2001 at 12:51:51PM +0100, Leszek Krupiński wrote:
> Witam
>
> Ship log, stardate [-30]7702.6, Arkadiusz Miskiewicz reports:

> PHPnuke jest do kitu i powie ci to każdy, kto choć trochę zna się na
> PHP.

I co w związku z tym, że z "punktu widzenia progrmisty php który chiałby
w nim coś zmieniać jest fatalny"?

> Bardzo ciężko zrobić w nim coś niestandardowego, wszystko trzyma po
> bazach danych przez co ssie jak cholera, o ilości dziur już nie wspomnę.

A chcesz dorabiać?

> Lepiej postawić g.... które ktoś modyfikuje niż napisać samemu coś raz a
> dobrze?

Jeśli zgłaszasz się na ochotnika to pisz, jak osiągniesz poziom phpnuke
to z przyjamnością można to zmienić ;)

> Jak wszystko będzie działało dobrze to to co być chciał
> modyfikować, oprócz dodawania ewentualnych nowych feciurezów?
>
> PHPNuke to wielka kobyła która jest za duża do naszych potrzeb.

Eh... to nie jest argument

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-