PLD Fresh Meat

Leszek Krupiński leszek w php.net
Sob, 15 Gru 2001, 11:29:29 CET

Witam

Ship log, stardate [-30]7707.4, Michal Moskal reports:

> I co w związku z tym, że z "punktu widzenia progrmisty php który chiałby
> w nim coś zmieniać jest fatalny"?

Nie "z punktu widzenia programisty", tylko z punktu widzenia
każdego kto chciałby jakoś niestandardowo go poustawiać (wygląd)

> A chcesz dorabiać?

Ja chwilowo nic, bo się do tego nie dotykam, ale np. można by było BTS'a.

> Jeśli zgłaszasz się na ochotnika to pisz, jak osiągniesz poziom phpnuke
> to z przyjamnością można to zmienić ;)

Jak osiągnę poziom PHPNuka to się powieszę. Poziom PHPNuka nie
jest dla mnie ideałem do którego dążę.

> Eh... to nie jest argument

Jak najbardziej jest. Może takie porównanie: czy do zrobienia
sobie serwera domowego na którym będzie chodziła poczta 3 maile
dziennie stawiasz serwer Dual P4, na którym instalujesz dziurawy
soft którego nie można poprawić?

Pozdrawiam

--
               Silly is a state of mind, stupid is a way of life
      http://www.leon.w-wa.pl/ | pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/