[MBT] new ticket for pkg util-linux "Fdisk prints wrong partition table on non distribution kernels" (fwd)

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 14 Gru 2001, 17:26:33 CET

On Thu, Dec 13, 2001 at 10:57:18PM +0100, Witek Kręcicki wrote:
> Nie... tzn. mozna podac te parametry ale on i tak je praktycznie zignoruje i
> zrobi to po swojemu (czytaj: rozwali parttable)

Ja tak robiłem kilkukrotnie i działało. Tyle że przy każdym uruchomieniu
fdisk pokazywał śmieci, dopóki mu się właściwych parametrów nie podało.
Może ty podawałeś nieprawidłowe (np. zwykłe CHS, gdy BIOS oczekiwał
LBA32).

Pozdrowienia,
        Jacek