PLD Fresh Meat

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 15 Gru 2001, 00:59:22 CET

On Fri, 14 Dec 2001, Leszek Krupiński wrote:
> PHPnuke jest do kitu i powie ci to każdy, kto choć trochę zna się na
> PHP. Bardzo ciężko zrobić w nim coś niestandardowego, wszystko trzyma po
> bazach danych przez co ssie jak cholera, o ilości dziur już nie wspomnę.
> Lepiej postawić g.... które ktoś modyfikuje niż napisać samemu coś raz a
> dobrze? Jak wszystko będzie działało dobrze to to co być chciał
> modyfikować, oprócz dodawania ewentualnych nowych feciurezów?
> PHPNuke to wielka kobyła która jest za duża do naszych potrzeb.

Ok,jezeli tak uwazasz i masz umiejetnosci, zeby napisac cos naprawde
dobrego. I to potem _utrzymywac_ (BTW. z moi ludzie od stron tez tak
uwazaja. Proponuje obejrzec podpis na dole strony http://www.szpieg.gda.pl
:) ).

Jednakze w tej chwili _duzo_ wazniejsza sprawa jest dokonczenie BTS'u.
Pomoz, jezeli jestes w stanie Pawlowi.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...