PLD Fresh Meat

Leszek Krupiński leszek w php.net
Sob, 15 Gru 2001, 11:35:49 CET

Witam

Ship log, stardate [-30]7707.4, Arkadiusz Miskiewicz reports:

> A dla mnie jest to wygodne.

A nie można napisać czegoś wygodnego co nie jest jw.?

> To akurat wszyscy wiedzą.

I co, nie ważne że ma dziury?

> Lepiej, o ile będzie osoba, która przez najbliższe kilka(naście?) lat
> będzie mogła się tym zajmować, ulepszać, poprawiać itp.

Poprawiać - owszem. Ale jak osiągnie się wymaganą funkcjonalność,
to co chcesz jeszcze 'ulepszać'?

> Do tej pory
> takiej osoby _nie było_.

No więc zgłaszam się. Zresztą od jakiegoś czasu nosiłem się ze
zrobieniem jakiegoś systemu portalowego. Ale najpierw BTS.

> Ja bym nie chciał nic modyfikować. Nie mam zamiaru się babrać w php.

Czyli jednym słowem masz gdzieś co wymyślą ludzie od PHPNuka, bo
cię to nie interesuje? I tylko będziesz apgrejdował jak coś
wyjdzie?

> Dla moich potrzeb (www.pld.net.pl) jest ok.

To proszę bardzo. Jeśli pomimo wszystko chcesz, to twoja sprawa.

Pozdrawiam

--
               Silly is a state of mind, stupid is a way of life
      http://www.leon.w-wa.pl/ | pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/