PLD Fresh Meat

Sob, 15 Gru 2001, 14:19:16 CET

Leszek Krupiński <leszek w php.net> writes:

> A nie można napisać czegoś wygodnego co nie jest jw.?
Ja nie mogę.

> I co, nie ważne że ma dziury?
Ważne. Dlatego się je łata.

> Poprawiać - owszem. Ale jak osiągnie się wymaganą funkcjonalność,
> to co chcesz jeszcze 'ulepszać'?
Przez te pare lat było kilka osób - ,,webmasterów pld'' - i co mamy teraz?
Nie dający się maintainować, zawierający kupę duplikatów engine.

> No więc zgłaszam się. Zresztą od jakiegoś czasu nosiłem się ze
> zrobieniem jakiegoś systemu portalowego. Ale najpierw BTS.
No i fajnie! Mam nadzieje, że będzie miał przynajmniej te najważniejsze
rzeczy jakie ma phpnuke (system kont, komentarze, ankiety i zarządzanie
tym przez www tak by mogło tym zarządzać kilka osób tak jak to jest teraz).
Było by super.

> Czyli jednym słowem masz gdzieś co wymyślą ludzie od PHPNuka, bo
> cię to nie interesuje?
Do póki nie mam alternatyw to dokładnie tak myślę.

> I tylko będziesz apgrejdował jak coś wyjdzie?
Tak. A co innego mogę zrobić?

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr