Ma³y bugreport

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 16 Gru 2001, 11:18:49 CET

On Sun, Dec 16, 2001 at 11:09:14AM +0100, Andrzej Dopiera³a - Undefined wrote:
> nie mozna by takich kfiatkow od razu z ftp/test wywalac? Rozumiem ze
> testowac, ale po @#$@#$ ma lezec w test cos co napewno nie dziala?

U mnie zadzia³a³o (na athlonie). I przynajmniej mog³em 2.4.16 sobie
zainstalowaæ, zamiast tego 2.4.7 który od dawna w test le¿y, ale u mnie
nie dzia³a³.  B³ad trzeba poprawiæ, na listê wypada napisaæ ¿e taki
jest, ale niech przynajmniej jakikolwiek pakiet w test bêdzie.
Mnie bardziej martwi, ¿e nowy kernel le¿y (le¿a³) tylko w i586
(a zwykle ko¿ystam z i386).

> Zwlaszcza ze to pakiet wazny na tyle, ze po zwyklym upgrade trza z
> rescue dysk korzystac....

Kernela siê nie upgrejduje w "zwyk³y" sposów. Nie rozumiem jak mo¿na
instalowaæ nowy kernel kasuj±c stary. Ja zawsze mogê zbootowaæ stary,
przez wybór "linux-old" w lilo.

Za wzglêdu na "conflicts" w niektórych pakietach (co ma niby u³atwiaæ
¿ycie korzystaj±cym z niedystrybucyjnych kernelów, a utrudnia tym
korzystaj±cym z dystrybucyjnych) jest to trochê skomplikowane, ale
du¿ego problemu nie ma:

rpm -ivh kernel-<nowa_wersja>.ix86.rpm --nodeps
rpm -e kernel-<stara_wersja>.ix86.rpm --justdb
lilo

Pozdrowienia,
        Jacek

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl