Mały bugreport

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Nie, 16 Gru 2001, 11:42:57 CET

On Sun, Dec 16, 2001 at 11:18:49AM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> U mnie zadziałało (na athlonie). I przynajmniej mogłem 2.4.16 sobie
na athlonie... kernel z i386 powinien z definicji dzialac na 386, a z
i586 na 586 czyz nie? Jezeli dziala to na jednej architektorze tylko to
moze chociaz wywalic to z pozostalych...

> zainstalować, zamiast tego 2.4.7 który od dawna w test leży, ale u mnie
u mnie 2.4.7 dziala bez problemu...

> nie działał.  Bład trzeba poprawić, na listę wypada napisać że taki
> jest, ale niech przynajmniej jakikolwiek pakiet w test będzie.
ale nie skompilowany dla 686 w katalogach na 586!

> Kernela się nie upgrejduje w "zwykły" sposów. Nie rozumiem jak można
> instalować nowy kernel kasując stary. Ja zawsze mogę zbootować stary,
ee.. do tej pory dzialalo ;)

> rpm -e kernel-<stara_wersja>.ix86.rpm --justdb
brr.. usuwac z bazy? :/