Prośba o sprawdzenie speców

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 16 Gru 2001, 13:33:23 CET

W liście z czw, 13-12-2001, godz. 17:58, Michal Zawalich pisze:
> Witam.
> Jeżeli ktoś z was się nudzi w tej chwili, to chciałbym prosić o sprawdzenie
> nss.spec i nspr.spec.  Zależy mi na tym, ponieważ dzięki temu część
> bibliotek z mozilli wyląduje w osobnych paczkach. Stanie się również możliwe
> przebudowanie evolution ze wsparciem dla smime.

Wrzuciłem małą poprawkę do nss. Przydałoby się jeszcze rozwiązać jakimś
patchem konflikt budowania z mozillą (rpm -e --nodeps mozilla dla
budowania mi nie pasi).

|  Linux is like a wigwam. No Gates,   :            Pawe³ Sakowski   |
|      No Windows, Apache inside.      :   <pawel w sakowski.eu.org>   |
Name: nie znany
Type: application/pgp-signature
Size: 254 bytes
Desc: nie znany