Pro¶ba o sprawdzenie speców

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Nie, 16 Gru 2001, 13:48:35 CET

On 16 Dec 2001, [iso-8859-13] Paweł Sakowski wrote:

> Wrzuciłem małą poprawkę do nss. Przydałoby się jeszcze rozwiązać jakimś
> patchem konflikt budowania z mozillą (rpm -e --nodeps mozilla dla
> budowania mi nie pasi).

Ten spec an razie nie ma szans na puszcznie na buildery ze wzglźdu na
BuildConflicts: mozilla. Chodzi o to æe to sie powinno poprawnie budowac w
obecno¶ci mozilli. Poprostu instalwanie i kasowanie o kwa³ek tych
samych pakietów na builderach to jednak nie to co tam powinno siź dziaę.

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiźcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl