Nowe iso na ftp

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Wto, 18 Gru 2001, 00:13:17 CET

On Mon, Dec 17, 2001 at 10:06:19PM +0100, --s+ wrote:
> --->[Quoting Witold Filipczyk <juandon w poczta.onet.pl>:]

> czy mój stary pomysł - X-y na drugim kompakcie - nie rozwiązałby
> sprawy?
Całe KDE wyrzucić na drugą płytkę i Gnome'a itd.
ale X zostawić na pierwszej.

Zainstaluj sobie najpierw X-y i dopiero zacznij gadać.
Widziałem "kropkę".  Jakieś Windows, jakiś Winamp i ani słowa o Linuksie,
pełna konspiracja.

> tu się zgadzam, zresztą można byłoby go robić na życzenie
> klienta, gdyż nawet przechowywanie tych iso jest czasem kłopotliwe,
> skąd brać te dyski...

Zastanawiałem się trochę na temat robienia iso9660 rw.
Właściwie to wystarczy zapis/odzapis na zasadzie stosu. FILO (LIFO)
I pliki dorzuca się:
while niepelno
	dodaj_plik;

WF